Objednávkový systém pro obchodní zástupce
Objednávkové systémy
Objednávkové systémy vytváříme již od roku 2003. Starší verze Ordisu používají
stovky obchodních firem a tisíce obchodníků a koncových zákazníků.
Vyslyšeli jsme jejich volání a přinášíme moderní online verzi pro tablety a mobilní telefony.
Co objednávkový systém Ordis nabízí
Objednávkový systém Ordis významně zvyšuje produktivitu téměř 1 500 obchodním zástupcům a pomáhá maximalizovat zisky firmám v ČR a SR. Nová webová generace tohoto systému je provozována na všech typech zařízení, bez ohledu na to, zda jste obchodníkem v terénu, externím distributorem, pracovníkem na centrále velkoobchodu, nebo koncovým klientem.
Veškeré know-how, které máme z pole informačních systémů pro velkoobchody, e-shopů a speciálních aplikací, jsme přetavili do KLÍČOVÉHO OBCHODNÍHO NÁSTROJE.
- Významně zvyšuje rychlost a jednoduchost zadání objednávky v reálném čase přímo u zákazníka.
- Inteligentní funkce pro vyhledávání zboží zajistí, že obchodník nabízí správný mix relevantních položek.
- Nabízí propracovaný model podmínečných cen a slev v neomezených kombinacích.
- Přináší zcela unikátní úroveň komunikace se zákazníky přes sdílený košík.
- Umožňuje obchodníkovi flexibilně pracovat s prodejní cenou v rámci nastavených pravomocí, čímž mu dává do rukou skvělý nástroj pro maximalizaci zisku
- Zobrazuje on-line skladovou dostupnost včetně zboží na cestě a rezervací, díky propojení s informačním systémem.
- Nabízí detailní přehled o historii objednávek, faktur a cen.
Inteligentní vyhledávání
Zboží lze rychle vyhledat podle názvu, štítků (akce, novinky, doprodeje) nebo lze zopakovat libovolnou starší objednávku. Šikovnou funkcí je zobrazení nejprodávanějšího zboží, které obchodník se zákazníkem projde a na nic se nezapomene. Obchodník si sám vybere, jestli chce nejprodávanější položky za zákazníka nebo danou provozovnu a za jaké období nazpět.
Ceny, speciální slevy a dárky
Při tvorbě objednávky vidí obchodník ceny platné pro daného zákazníka, včetně individuálních cen a akcí. Můžete vytvářet počítané slevy, kde při splnění podmínky získá zákazník slevu nebo dárek. Např. akce 3+1 zdarma, sleva 5% při objednávce nad 10.000,-, dárek zdarma při kvartálním odběru nad 50.000,- apod. Kombinací je nekonečné množství. Ordis plně podporuje zapojení obchodníka do vyjednávacího procesu. Pokud mu to dovolíte, může hýbat s cenou ve vymezených mantinelech. Může nabídnout zákazníkovi dobrou cenu na položky, které jsou pro něj důležité a marži získat na jiných.
Skladová dostupnost
Ordis zobrazuje aktuální stavy zásob včetně zboží na cestě a rezervací. Synchronizace probíhá v řádu sekund, takže už neřešíte problémy, že někdo prodal co nebylo skladem. Obchodník může rovnou reagovat a nabídnout zákazníkovi alternativu.
CRM funkce
Život obchodníka není jen tvorba nabídek, ale i pěstování vztahů. Potřebuje vědět kdy s kým telefonoval a o čem se bavili. Kdy zákazníka navštívil a jak to dopadlo a především, kde dlouho nebyl a měl by se připomenout. Aktivity vidí v přehledném kalendáři obchodník i jeho manažer.
Tvorba nabídek
Hojně využívanou funkcí je tvorba krásných nabídek, kde obchodník buď vyfiltruje určitou část sortimentu nebo vloží do košíku konkrétní položky, zvolí z několika grafických designů a nabídku odešle.
Soutěživost
Podpořte soutěživost mezi obchodníky. V Ordisu okamžitě vidí, jak si vedou oproti minulým obdobím, jak si vedou oproti kolegům v týmu, jak plní plán a jestli někdo jiný plní plán lépe. To vše zvyšuje soutěživost a výkony.
Adresář zákazníků
Obchodník vidí své zákazníky, jejich platební morálku, adresy provozoven, doklady, přílohy, zápůjčky. Má k dispozici historii aktivit, aby věděl kdo a kdy se zákazníkem telefonoval nebo ho navštívil a s jakým výsledkem. Vidí i faktury, objednávky a reklamace a může je e-mailem zákazníkovi poslat.
Manažerské přehledy
Obchodní ředitel může sledovat výkon obchodníků v reálném čase a nemusí trávit hodiny tvorbou reportů. Dokáže rychleji reagovat a čas může věnovat obchodníkům.
Globální nadhled
Obchodník potřebuje vědět jak si vedou jeho zákazníci, kteří klesají a ve kterých segmentech, aby mohl rychle reagovat a chyby napravit. Musí mít přehled o svém zákaznickém portfoliu a získávat nerozhodnuté a nikoho nevynechat.
Moderní vzhled a responzivita
Ordis zaujme svým moderním vzhledem a intuitivním ovládáním. Rychle se v něm zorientuje i nový uživatel. Je plně responzivní, funguje na mobilním telefonu, tabletu i notebooku. Na Androidu, Applu i Windows, ve světlém i tmavém režimu.