Napojení na Pohodu
Informační systém Pohoda
Objednávkový systém Ordis významně zvyšuje produktivitu téměř 1 500 obchodním zástupcům a pomáhá maximalizovat zisky firmám v ČR a SR. Nová webová generace tohoto systému je provozována na všech typech zařízení, bez ohledu na to, zda jste obchodníkem v terénu, externím distributorem, pracovníkem na centrále velkoobchodu, nebo koncovým klientem.
Veškeré know-how, které máme z pole informačních systémů pro velkoobchody, e-shopů a speciálních aplikací, jsme přetavili do KLÍČOVÉHO OBCHODNÍHO NÁSTROJE.
- Významně zvyšuje rychlost a jednoduchost zadání objednávky v reálném čase přímo u zákazníka.
- Inteligentní funkce pro vyhledávání zboží zajistí, že obchodník nabízí správný mix relevantních položek.
- Nabízí propracovaný model podmínečných cen a slev v neomezených kombinacích.
- Přináší zcela unikátní úroveň komunikace se zákazníky přes sdílený košík.
- Umožňuje obchodníkovi flexibilně pracovat s prodejní cenou v rámci nastavených pravomocí, čímž mu dává do rukou skvělý nástroj pro maximalizaci zisku
- Zobrazuje on-line skladovou dostupnost včetně zboží na cestě a rezervací, díky propojení s informačním systémem.
- Nabízí detailní přehled o historii objednávek, faktur a cen.
SLEVY A AKCE
Automaticky dostupné slevy, akce, množstevní slevy, slevy typu 3+1 zdarma, dárky, dokladové slevy, nebo slevové kódy je možné povolit všem, nebo je omezit na některé skupiny zákazníků.
ZÁKLADNÍ INFORMACE
Nástěnka vybrané firmy s dostupnými informacemi o fakturačních a dodacích adresách. Je možné vidět stav pohledávek, bankovních spojeních a dohodnutých splatností.
V části Objednávky je možné vytvořit novou objednávku nebo otevřít rozpracovanou.
Zápůjčky jsou specifický modul pro firmy, které půjčují zařízení svým zákazníkům a chtějí od nich naopak nějaké minimální odběry. Modul zobrazuje počet zapůjčených zařízení, celkový závazek k odběru a skutečný odběr. Rozkliknutím přes lupu je zobrazen seznam zápůjček.
Poznámky slouží k tvorbě a vyhledání poznámek, které k této firmě evidujete. V případě povolení použití GPS souřadnice je tato souřadnice zapsána společně s poznámkou. Díky tomu je možné ověřit, že obchodní zástupce firmu opravdu navštívil.
ADRESY, DOPRAVA A PLATBA
Mezi objednávkovým systémem Ordis a informačním systémem mohou probíhat synchronizace fakturačních i dodacích adres.
Doprava, způsob platby a datum doručení je automaticky přednabízen dle nastavení společnosti, nicméně lze upravit v průběhu tvorby objednávky.
PŘÍLOHY
Díky funkci přílohy je umožněno evidovat dokumenty spojené s firmou, případně přikládat obrázky a pořizovat fotografie.
POLOŽKY A CENOTVORBA
Ordis pracuje s několika režimy zobrazení položek, které umožňují efektivně obchodovat a zvyšovat hodnotu objednávky. V případě, že má obchodník právo ovlivnit cenu, systém mu dovolí ji zvýšit, nebo snížit dle jeho uvážení.
STATISTIKY
Ordis umožňuje sledovat různé druhy statistik prodeje, položek, dlužníků, apod.
REKLAMACE
Umožňuje z detailu dokladu např. dodacího listu, nebo faktury jedním kliknutím reklamovat dodané zboží. Reklamace založí doklad s možností stažení reklamačního protokolu, nebo jeho odeslání na email zákazníka.