Typy Klientů
Typy Klientů
Ordis je skvělým obchodním nástrojem nejenom pro obchodní zástupce, ale najde využití i pro další zaměstnance vaší společnosti. Níže si rozebereme čtyři základní typy přístupů do Ordisu, které se liší podle určení a probereme si jejich specifika.
Ordis Klient
Tento přístup je určen pro náročné zákazníky, kteří se nespokojí pouze s e-shopovým rozhraním, ale požadují komfortnější prostředí pro objednávání Vašeho zboží. Zákazník může využívat všech výhod, které mu Ordis nabízí, jako přehledný objednávkový katalog, zrychlené objednávání, anebo třeba přehled v základních statistikách. Oproti vyšším verzím (např. Ordis Dealer) je Klient vázán pouze na jednoho, konkrétního zákazníka.
Ordis Dealer
Objednávkový systém určený přímo pro vaše obchodní zástupce. Oproti Ordis Kleintovi nabízí podstatně více možností a je vybaven právě s ohledem na možné potřeby vašich obchodních zástupců. Shromažďuje tedy důkladné informace o každém zákazníkovi, jako je platební morálka, přehled objednávek, přehled vystavených dokladů, kontaktní osoby a doručovací adresy. Navíc může obchodní zástupce přidávat aktivity, jako je třeba schůzka, anebo telefonát. Samozřejmostí je přidávání poznámek. V případě potřeby lze k zákazníkovi přidávat i přílohy, ať už se jedná třeba o technické dokumenty, které chceme mít u zákazníka neustále po ruce, anebo třeba speciální promo nabídku ušitou přímo na míru konkrétnímu zákazníkovi. Vkládat jdou i fotografie, a to v případě, kdy si třeba budete chtít vyfotit výlohu vašeho zákazníka, anebo něco zajímavého z jeho prodejny. Pokud disponujete i naším e-shopem, otevírá se Vám další nesporná výhoda a to, že v rámci svého Ordisu vidíte i zákazníkův košík na e-shopu a můžete mu tak v případě potřeby poradit, anebo třeba nabídnout výhodnější cenu, pokud jí u Vás poptá a máte na to příslušné oprávnění. Nesmíme zapomenout ani zadávání reklamací, které obchodní zástupce může v terénu provádět, a to včetně pořizování fotografií poškozeného zboží (pokud to jeho zařízení umožňuje).
Ordis Distributor
Speciální varianta Ordisu zaměřená na distributorský řetězec. Hlavní rozdíl, oproti Ordis Dealerovi spočívá v tom, že distributor pracuje se svými skladovými zásobami. Tedy si od Vás, jakožto od svého obchodního partnera a dodavatele nakoupí zboží, které mu zavezete na jeho sklad. Dále mu poskytnete přístup do Ordisu a on už si následně může objíždět své zákazníky z pozice distributora a prodávat zboží ze svého skladu. V případě potřeby mu lze samozřejmě také zpřístupnit i položky, které skladem nemá, ale Vy, jakožto jeho dodavatel ano, a on by je rád svým zákazníkům nabízel. Jenom zatím neví, jaká na to bude odezva, a proto si toto zboží zatím nenaskladnil na svůj sklad. V Ordis distributorovi můžete mít jinak přístupné všechny funkcionality, jako v Ordis dealerovi. Tedy můžete pracovat s kalendářem, aktivitami, tvořit objednávky, nahrávat dokumenty, pracovat s doklady vašeho zákazníka, pořizovat a nahrávat fotografie (pokud to vaše zařízená umožňuje) a zadávat reklamace.
Ordis Centrála
Ordis Centrála je nástroj vhodný zejména pro telefonist(k)y a asistent(k)y obchodu, kteří mohou fungovat na podobné bázi, jako obchodní zástupci. Oproti nim však většinou mají přístup ke všem zákazníkům tak, aby je v případě potřeby mohli servisovat, anebo být jednotlivým obchodním zástupcům k ruce ve chvíli, kdy třeba nestíhají. Jinak mají k dispozici všechny běžné funkcionality jako obchodní zástupci. Mohou zaznamenávat schůzky či telefonáty, vytvářet zákazníkům objednávky, vkládat přílohy a spravovat doklady. Vidí též zákazníkovu platební morálku a mohou pracovat s dostupnými statistikami. V případě potřeby mohou také vstupovat do košíku zákazníka, pokud využíváte náš Sofishop, a poradit mu tak s obsahem košíku, případně nastavit výhodnější cenu na produkt, pokud na to máte příslušné oprávnění.